Kuumursu ja Tassuli kävelivät Pärinäcraftin spawnlinnassa kivimiekat kädessä. "Mitä tehtäisiin? Mennäänkö hakkaamaan puuta?" Kuumursu kysyi Tassulilta. "Eh, mehän saimme nämä stäkit tammipuuta niin ei me varmaan tässä alussa enenmpää tarvita. Voisitko muuten käydä kattoon tosta linnan lentoaukosta että mikäs maasto tää on." Tassuli tuumasi. Kuumursu lensi korkeasta kivisestä lentoaukosta linnan kattoterassille. ^Kiva uima allas. Voisi teleporatata Tassulin tänne niin mentäisiin uimaan. Mutta kappas! Mikä toi keltainen hahmo tuolla linnan tornin päällä on?^ Kuumursu ajatteli. "Hei, sinä siellä kuka olet?" Hän huusi kovaäänisesti hahmolle ja sen pää kääntyi. "Minäkö?" Se huusi takaisin. "Niin. Sinä." Kuumursu äyskäisi naurahtaen hieman. "Olen Aurinkomursu! Kuka sinä olet?" Aurinkomursu vastasi Kuumursulle ja lensi samalla tätä kohti. (Huom, Kuumursulla on tarinassa sininen mursu skini) "Öh, Aurinkomursu, hassu yhteensattuma, olen Kuumursu." Kuumursu sanoi nolona. "Ai Kuumursu! Oikeasti! Kuumursu! Sano että tuo on totta!" Aurinkomursu hihkaisi ja kiihdytti vauhtiaan huomattavasti. "No jos sanon niin se on totta. Kyllähän olen Kuumursu mutta, mitäs outoa siinä on?" Kuumursu vastasi hiemän ihmeissään. "Olet kadonnut serkkuni! Mitä sinulle kuuluu! Olen etsinyt sinua vuosia ja nyt löydin sinut! JIHUU!" Aurinkomursu kiljui ja oli törmätä Kuumursuun. Kuumursunkin hymy oli kohentunut kolminkertaiseksi ja tämä lensi halaamaan Aurinkomursua. Samalla Tassuli oli kerennyt jo tulla portaita ylös katolle ja kysyi "Missä sinä viivyit ja kuka tuo on? Se näyttää aivan sinulta!" Tassuli huusi alhaalta. "Se on minun serkkuni. Ainoa sukulaiseni! Aurinkomursu!" Kuumursu hihkui. "Niin, Kuumursu on ainoa serkkuni ja sukulaiseni ja olen etsinyt häntä vuosia!" Aurinkomursukin huudahti. "Okei..." Tassuli murahti.

----------------————••

Jatkuuuuuuu